maandag 19 januari 2015

OOTD: Kou? Ik ben er klaar voor!



Eindelijk kan ik in mijn eentje buiten foto's maken wanneer ik maar wil! (Applausje voor mijn statief) Zaterdag was het een prachtige dag, de zon scheen en de lucht was blauw, dus mijn foto's voor de OOTD van vandaag moesten gewoon buiten gemaakt worden.

Vandaag heb ik een warme outfit aan, met mijn dikke trui en schoenen met nepbont van binnen. Aan de ene kant vond ik de combinatie wel stoer, maar aan de andere kant, doordat de trui roze is en ik sokken met een kartelrandje boven mijn schoenen uit laat komen, heeft de outfit toch ook wel wat schattigs.


Wat ik aan heb:

Trui, broek: Primark
Schoenen: Tameris
Bloesje, sokken, dun ringetje: H&M
Ring (strikje): gekregen
Ketting: nog van toen ik klein was
Zonnebril: vintage


En natuurlijk kon ik het niet laten om met een foto te eindigen die laten we maar zeggen anders is.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten